Så här jobbar vi

Utbildning är hjärtat i det jämlika samhället. Genom att stärka Tungelsta skola säkrar vi inte bara framtidens kunskapsintensiva jobb och tillväxt, vi skapar också ett samhälle där våra elever får möjlighet att forma sin egen framtid.

Tungelsta skola ska vara en plats där barn och vuxna trivs och mår bra. Vi vill, tillsammans med vårdnadshavare, främja elevernas utveckling till kreativa och demokratiska människor med goda kunskaper inför framtiden. Utan trygghet är det svårt att tillägna sig kunskap och kunskap ger trygghet.

Senast uppdaterad: 17 april 2023