Skolrestaurangen

Tungelsta skolans nyrenoverade skolrestaurangen levererar.

Foto: Mostphotos

Här i Tungelsta skolas kök serverar vi god näringsriktig och hälsosam mat med våra matgäster i fokus. I den nyrenoverade restaurangen serverar vi dagligen två olika lunchalternativ, varav den ena alltid är vegetariskt. Vi har även stor salladsbuffé varje dag och vi anpassar alltid maten till elevernas behov.

Frukost för alla

För att eleverna ska få den bästa förutsättningen för en bra skoldag erbjuds gratis frukost till alla elever.

För elever som går på fritidshem finnas det alltid mellanmål på eftermiddagarna.

Therese Lindström
Restaurangchef
therese.lindstrom@haninge.se

Skolmaten idag

Tungelsta skolans matsedel

Skolmaten.se
Skolmaten tillhandahåller en kostnadsfri webbplats och app där du kan se matsedlar för de flesta skolors restauranger. Appen heter Skolmaten och kan laddas ner till iPhone och Androidtelefoner.

Mer om skolmaten.se och deras app

Senast uppdaterad: 24 oktober 2022